סדנת עיצוב תכשיטים כסדנת גיבוש

מעצבת תכשיטים ומפעילת סדנאות מנוסה מציעה סדנה של לעיצוב תכשיטים, כפעילות גיבוש לצוות. למי זה מתאים? כל הפרטים במאמר!

הקדמה: מה היתרונות בסדנת גיבוש?

סדנת גיבוש היא סדנה או סמינר המספקים היכרות עם נושא מסוים.

היתרונות של סדנאות גיבוש לנשים הן בכך שהן מספקות היכרות עם נושא מסוים. זה יכול להיות שימושי עבור אלה שרוצים ללמוד עוד על הנושא, אבל אין להם זמן או משאבים לעשות זאת. זה גם מספק להם את ההזדמנות לשאול כל שאלה שיש להם ולקבל משוב מאחרים הנוכחים. סדנאות גיבוש נהדרות גם להזדמנויות נטוורקינג. סביר להניח שתפגשו אנשים רבים שמתעניינים באותו נושא ויכולים להציע לכם עצות כיצד לעסוק בצורה הטובה ביותר בתחומי העניין שלכם. . סדנאות גיבוש מתקיימות לרוב במסגרת קבוצתית, שכן רבים מהנושאים מיועדים לקבוצות גדולות יותר. מעורבות עם אחד היא דרך מצוינת להכיר אנשים אחרים שחולקים את תחומי העניין שלך. נטוורקינג אפשרי גם וייתכן שתמצא חברים חדשים בהשתתפות. סדנאות גיבוש יכולות להיות זולות יותר מכמה אפשרויות אחרות לעסוק בתחומי העניין שלך, מכיוון שלא עולה כלום להשתתף בהן. בין אם זה עולה על העלות של ללכת למקום אחר עם חברים או להצטרף למועדון,

איך עיצוב תכשיטים יכול לגבש נשות צוות?

סדנה זו נועדה לענות על הצרכים של נשים שנמצאות בצוות ובעלות ניסיון מועט או ללא ניסיון בעיצוב תכשיטים. כל אישה בצוות תעצב תכשיט שמתאים לה. החרוזים יהיו מסודרים בבופה, וכל אחת יכולה לבחור חרוזים, להניח את החרוזים שבחרה על לוח בסדר שמתאים לה, להשחיל על חוט ובסוף הסדנה לצאת עם תכשיט.

הסדנה נועדה לסייע לנשים ללמוד על החוזקות והחולשות של אחת מהשנייה, כדי שיוכלו לעבוד יחד בצורה יעילה יותר.

במהלך הסדנה הנשים יכולות ללמוד אחת מהשניה, לקבל רעיונות – וכמובן שידוע שפעילות חווייתית מגבשת. הסיבה שפעילות חווייתית מגבשת אנשים היא מפני שזה עוזר ליצור חוויה משותפת. הנשים שמשתתפות בתוכנית הופכות למשפחה מעין והן יפגשו שוב בעתיד.

למי מתאימה סדנת תכשיטים למוות?

ניתן לשנות סדנאות ושיעורים בהתאם לצרכים שלך. סדנאות וחוגים יכולים להיות פעילות נהדרת עבור חברות, אמא ואני, ימי הולדת לילדים/מבוגרים, עמיתים לעבודה, הערכת מתנדבים, משרדים ופעילויות גיבוש צוותים לתאגידים, עסקים ולמלכ"רים.

הגיע הזמן להכין בעצמך את התכשיט שיתאים בדיוק לך! נתכנן אותו כך שיראה הכי טוב עם הבגדים שלך ויהיה הכי שימושי במיוחד בשבילך! ואת כל זה – נעשה עם חברותייך לצוות, בפעילות חווייתית, מהנה ומגבשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *